Wednesday, June 22, 2011

"Touareg Nomads en Hul Desert Camp by Timboektoe" Modernnomad67 se foto's rondom Timboektoe, Mali


Voorbeeld van Modernnomad67 se blog by TravelPod. Lees die volledige blog hier: www.travelpod.com Hierdie blog voorskou is gemaak deur TravelPod met behulp van die TripAdvisor ™ TripWow skyfievertoning skepper. Invoer van: Timboektoe, Mali Entry Titel: "Touareg Nomads en Hul Desert Camp by Timboektoe" Entry: "Die Touareg is een van die mees nomadiese van mod ** n dag volke in hul uitgebreide kruis-bord ** muur ** ing in Mali , *****, Alg ** ia, en Libië en is verantwoordelik vir een van my gunsteling woorde - "Huise is die kiste vandie lewe. "Dit is een van my eie leuses in die jare sedert ek het gekom om te consid ** myself 'n mod ** n nomade altyd beweeg van plek tot plek en Nev ** bly in een plek vir v ** y lank. So ek voel ietwat van 'n affiniteit vir die Touaregs en an ** volke soos die Fulani, Maasai, Mongolen, en Kyrgyz Ek het encount ** ed in my reise wat sulke lewenstyle lei. Die Touareg se sê spreek sommige van hulle minagting vir die sittende landbou volke kom hulle dikwels inkontak met in die streek. Net so, het ek dikwels nie kan help nie, maar voel jammer vir diegene Am ** icans en an ** weste ** N ** s vasgevang op die trapmeul van oneindige swoeg hulle Nev te ondersteun **- eindig spiraal van mat ** IAL wil Die oorgrote meerderheid van die mense wat Nev ** kry om ondervinding ** ience die vryheid van die muur ** ing oor die wêreld met niemand om te answ ** te. AFT ** 'n laat middagete en' n besoek aan 'n Int ** netto kafee (Ek moes net ev ** yone te stuur ek weet' n e-pos van Timboektoe) Ek het na die ambagsman se mark op soek na 'n paardinge wat ek ...

Thanks To : ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe +99% low-price-tents-shelters-20 +99% Cheapest Watches !!1 Buyers Omron Hj 112 Digital Pedometer !9# Discount Wenzel Tents !9# Spalding Beast Guide




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links